Preguntes Freqüents (FAQ’S)


On puc comprar  BARANDI?

Trobaràs els nostres dissenys a les botigues multimarca de tota Espanya, Portugal, França, Antilles Franceses, Itàlia, Bèlgica i Països Baixos. Si vols més informació sobre una zona en concret, si us plau,  envia un correu a: eshop@barandi.es, indicant els teus dubtes.

E-commerce: BARANDI (estĂ s a www.barandi.es)

Outlet al carrer  Berlín  nº 11, Barcelona

 

 
COMANDES ONLINE


Des de quins països puc comprar  BARANDI ?

Per ara, enviem a Alemanya, Austria, Bèlgica, França, Itàlia, Luxemburg, Països Baixos, Polònia i Rep. Txeca.


Com puc pagar la meva comanda?

Els mètodes de pagament admesos són amb Targeta de Crèdit o Dèbit VISA i MASTERDARD.

La comanda no será validada fins que hagi estat autoritzada per la teva entitat bancaria. Per tant, el càrrec es farà en el moment de confirmar la compra.


Com faig una comanda?

Per afegir un producte a la teva cistella has d’entrar dintre del producte i indicar quin color i talla necessites. Assegura’t que la talla sigui la correcta informant-te a “guía de talles”, aixì evitaràs canvis innecessaris. Seguidament fes clic a “Afegir a la Cistella”.

Pots repetir aquest pas a cada producte que desitgis comprar. Només tens que seleccionar “Continuar comprant”. Repeteix el pas anterior amb tants articles como desitgis adquirir.

Tambè tens l’opció de seleccionar els productes que et puguin interessar, clicant a l’icona “cor” que es troba a cada fotografia i desprès pots veure tot el que has triat a “la meva llista de desitjos”del teu compte.

Un cop vulguis finalitzar la teva compra tens que fer clic a  “La teva cistella”, a la part superior dreta de la pàgina. Allà has de fer clic a “Confirmar”.

Completa el formulari de registre amb les teves dades personals, adreça de lliurament, correu electrònic  i mòbil. Aquestes dades seràn enviades a Seur perquè es posin en contacte amb tu per facilitar el lliurament de l’expedició. 

Finalment, haurĂ s de seguir els passos per realitzar el pagament de la comanda.

Si les teves dades són validades, la comanda finalitzarà correctament i rebràs un email amb la confirmació de la compra, amb el teu número de comanda i amb el número de l’expedició de Seur. També podràs veure tota aquesta informació en el perfil del teu compte en el teu “historial de comandes i detalls”.

 

Nota: Volem mostrar els nostres productes de manera el més propera possible a la realitat. No obstant això, poden estar subjectes a variacions depenen dels  llums i la qualitat de la fotografia, del monitor del teu ordinador i d’altres factors aliens a la nostra voluntat. Si tens cap dubte sobre algun dels nostres models, contacta amb el nostre servei d’Atenció al client  (eshop@barandi.es)


Si trigo molt temps a fer la compra, puc perdre la meva comanda?

Sí, el producte no és realmente teu fins que no es completi el procés de compra. Els productes que has enviat a la Cistella de compra no queden reservats.

 
Puc donar una adreça diferent a la inclosa a “El meu Compte”?

Sí, dins del Teu Compte – “Llibreta d’adreces” et donem l’opció de incloure diferents adreces de lliurament. Confirma a la teva comanda a quína de totes vols que t’arribi.

 
Què puc fer si tinc problemas amb la meva compra?

Si tens cap problema amb la teva comanda pots contactar el nostre servei d’Atenció al Client perquè t’ajudin a resoldre-ho. Contacta amb eshop@barandi.es.

 


ENVIAMENTS I TERMINIS D’ENTREGA  

Els nostres productes seràn enviats mitjançant l’agència de transports SEUR.


Terminis d’entrega PENÍNSULA, BALEARS i PORTUGAL

El període de lliurament  serà de  24/48 hores i sempre serà sense comptar dissabtes, diumenges i festius.


Terminis d’entrega  EUROPA

El període d’entrega serà entre 3 i 5 dies.

 


Costos d’enviament

En tots els enviaments a la Península, Balears i Portugal,  si la teva comanda supera els 49€, les despeses de transport seràn gratuïtes. Si la teva comanda no supera els 49€ es carregarà a la comanda una despesa de 6€ en concepte de costos d’enviament.

Per comandes que s’enviïn a la resta d’Europa, si la teva comanda supera els 125€, les despeses de transport seràn gratuïtes. Si la teva comanda no supera els 125€ es carregarà a la comanda una despesa de 15€ en concepte de costos d’enviament.


Què passa si m’ho portan i no hi soc ?

No passa res, SEUR es posarà en contacte amb tu via email i/o mòbil per facilitar-te el lliurament de la manera més fàcil.


El puc recollir jo en algún lloc?  

Si, pots posar-te d’acord amb SEUR ja que disposa de diferents opcions de recollida a prop de casa teva.


On faig el seguiment de la meva comanda?

Quan la teva comanda surti dels nostres magatzems rebrĂ s un email informatiu amb un nĂşmero de seguiment de SEUR i podrĂ s fer el seguiment de la teva comanda directament a la seva web.



Què passa si el paquet arriba obert o danyat ?

Si la teva comanda arriba oberta o visiblement danyada, no l’acceptis. Agrairíem que ens ho comuniquessis a  eshop@barandi.es. SEUR ens el tornarà i ens posarem en contacte amb tú el més aviat possible per enviar-te un de nou.

 

DEVOLUCIONS


Puc tornar o canviar un article?

BARANDI, vol garantir-te que quedis satisfet amb la teva compra, i intentem que les devolucions siguin tan fĂ cils com les compres.

Pots tornar o canviar el producte abans de utilizar-lo, sempre que ho facis a les mateixes condicions de com ho has rebut, amb la capsa i envoltori originals i  tots els seus accesoris, en perfecte estat. Si haguessis tirat l’embalatge original, introdueix l’article en un altra capsa o bossa però sempre molt ben precintada.

 

Puc canviar la talla d’un article? I per un altre model?

Els canvis es gestionan com  devolucions. És a dir, tens que fer els mateixos passos que si fessis una devolució. I fer una nova comanda amb la talla que necessitis.

 

 

Com faig una devoluciĂł o un canvi?

El procés per a les DEVOLUCIONS és molt senzill. Tens que fer els passos que t’indiquem: 

·         Entras al teu compte client, a la cassella de “HISTORIAL DE COMANDES i els DETALLS” tens totes les teves comandes rebudes.

·         Busques la comanda i tens que verificar que a “estat” posa “lliurat” i a la dreta cliques en “detalls”. 

·         Si a la comanda posa “enviat” no et permetrà fer la devolució. Hauries d’enviar-nos un email perquè ho canviéssim manualment a “lliurat”. 

·         A baix en producte, cliques en aquell que vulguis retornar i una breu explicació del motiu. Això és tot.

·         Entres al teu  compte client, a la casella de “DEVOLUCIONS DE MERCADERIA” i veuràs que la teva devolució diu “Esperant confirmació” 

·         Tan aviat com BARANDI rebi el teu missatge i ho tramiti…. Veuràs que la teva devolució diu “Esperant el paquet”.

·         Aleshores tindràs que imprimir el formulari de devolució (a la dreta) i introduir-lo a la capsa,  a l’espera que t’ho recolli SEUR.

 

 

Quan temps tinc per fer un canvi o una devoluciĂł?

D’accord amb el que estableix la normativa en la Defensa dels Consumidors i Usuaris, el client disposa de un termini de 15 dies naturals des de la recepció de la mercaderia.

BARANDI et dóna un termini de temps de fins 30 dies  des de la recepció de l’enviament per realitzar la devolució.

 

 

 

 

La devolució té despeses d’enviament?

Depèn.

Si la teva comanda perteny a la Peninsula i finalment és superior als 49€, no hi han despeses de devolució. Si no supera els 49€, descomptarem 6€ de l’import a retornar.

Dos exemples:

·         Si la teva comanda és de 90€ i tornes un article de 40€. El total de la comanda és de 50€ i la devolució no tindrà cap cost de transport

·         Si la teva comanda és de 90€ i tornas un article de 50€. El total de la comanda és de 40€ i la devolució tindrà un cost de 6€ de transport.

 

Per a les comandes que procedeixin dels països d’Europa que s’esmenten a la “Política d’enviaments”, si la comanda supera finalment els 125€, no hi ha despeses de devolució. Si no supera els 125€, descomptarem 15€ de l’import a retornar.

 


COMPTE BARANDI:


Com em registro?

És molt senzill. Posa la teva adreça de correu electrònic, una contrasenya i les teves dades personals. És imprescindible incloure el teu email i el mòbil per facilitar el contacte amb SEUR per realizar el lliurament. Hauràs d’acceptar la nostra política de privacitat i avís legal, i opcionalment si ho desitges, inscriure’t a la nostra “newsletter”

 
Com verifico o canvio les meves dades personals?

Per gestionar el teu compte o modificar les teves dades, només has d’obrir una nova sessió a  El meu Compte i canviar les dades que desitgis i guardar els canvis.


He oblidat la contrasenya, Què puc fer?

Si estàs registrat amb nosaltres, però has oblidat la teva contrasenya, fes clic a Has oblidat la teva contrasenya? Omple el camp amb la teva adreça email i t’enviarem un missatge amb una nova contrasenya.


Com puc rebre la newsletter?  

Per rebre la Newsletter, pots introduir el teu email a la casella indicada a la part inferior de la web. També pots registrar-te com usuari de BARANDI i activar la casella “Butlletí". En ambdós casos, hauràs d’autoritzar acceptant la nostra política de privacitat.

Si et dones d’alta rebràs informació de totes les nostres ofertes i preus especials, i tindràs també  un 10% de descompte a la teva primera compra.



Com puc donar-me de baixa de la newsletter? 

Si no desitjas rebre el nostre butlletĂ­ de notĂ­cies, pots donar-te de baixa escrivint un email a eshop@barandi.es


Les meves dades estan segures?

La informació que ens facilitis será utilitzada únicament per processar les comandes, confeccionar estadístiques o altres funcions de la pàgina web, així com per prestar-te els serveis que a través de la web t’oferim.  No venem, comerciem ni transferim la teva informació personal a tercers sense informar-te prèviament i conforme a la legislació vigent en matèria de protecció de dades. Per a més informació, consulta la nostra Política de Privacitat.

 

Com puc donar-me de baixa del meu compte? 

Pots accedir, cancel.lar o modificar les teves dades de caràcter personal en qualsevol moment, així com l’ús que fem d’elles. Si desitges exercir algún d’aquests drets, et preguem que ens ho facis saber enviant un correu electrònic a  eshop@barandi.es


Què puc fer si el meu dubte no está recollit en aquesta llista?  

No et preocupis, posa’t en contacte amb el nostre servei d’Atenció al client i et resoldrem qualsevol dubte.

Escriu-nos al correu eshop@barandi.es, o truca’ns al 93  363 19 20 de L-V de 9h a 14h.